wallus

تامین کننده طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

تامین کننده طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

در صنعت و ساختمان آریا با فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس، ما در تلاش هستیم تا محصولات عایق حرارتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در عایق کاری ساختمان هستیم.


برخی از محصولات این مجموعه به شرح ذیل است :

ورق یونولیت

ارتباط با ما : دفتر مرکزی انباره ها واقع در استان تهران خراسان رضوی و آذربایجان غربی
واحد مشاوره و فروش
051372365761
(3 خط )



کارخانجات واقع در استان های خراسان - اصفهان - تهران
وب سایت
wallusplus.ir

مجموعه کارخانه جات و نمایندگی انواع عایق های صوتی حرارتی برودتی در سطح کشور و خاورمیانه

ابر یا اسفنچ چیست

در نتیجه، درک نقش ابر یا اسفنج در صنعت پلی اورتان، دنیایی از امکانات را در بخش‌های مختلف، از ساخت مبلمان گرفته تا طراحی خودرو، باز می‌کند. این ماده همه کاره نه تنها راحتی و دوام محصولاتی مانند تشک و صندلی را افزایش می دهد، بلکه به طور قابل توجهی به راه حل های طراحی نوآورانه کمک می کند. همانطور که در این پست وبلاگ بررسی کردیم، طبقه بندی فوم های پلی اورتان به دو نوع، سازگاری و کاربردهای تخصصی این ماده قابل توجه را برجسته می کند. چه تولید کننده یا مصرف کننده باشید، درک اهمیت اسفنج ابری می تواند قدردانی شما را از محصولاتی که روزانه با آن ها روبرو می شوید افزایش دهد. برای بینش بیشتر در مورد دنیای جذاب پلی اورتان و کاربردهای آن، در ارتباط باشید و به کاوش ادامه دهید!

 

مواد اولیه ابر اسفنج چیست

از لحاظ مواد اوّلیه شمیایی، مواد اصلی و ضروری برای تشکیل ابر و اسفنج شامل موارد زیر می شود:

1- رزین پلی ال

2- عامل فوم زا(آب و متیلن کلراید)

3- عامل فعال سطحی(روغن سیلیکون)

4- کاتالیزور آمین(دابکو)

5- کاتالیزور فلزی قلع(کاسموس)

6- عامل پخت یا هاردنر(تولوئن دی ایزوسیانات یا همان تی دی آی)

البته همان طور که پیش از این اشاره شد مواد شیمیایی افزودنی دیگری نیز وجود دارد که برای مقاصد خاص از جمله افزایش خواص مکانیکی و حرارتی، کاهش قیمت و… می توانند در ترکیب اسفنج پلی یورتان به کار گرفته شوند که در سایر مقالات به آن ها اشاره شده است.

 

 

ویژگی ابر یا اسفنچ

 

معرفی انواع ابر و اسفنج به صورت فشرده

همانطور که در بالاتر گفته شد، دسته بندی فوم های نرم که به ابر و اسفنج پلی منعطف و نرم معروف است، خود نیز دارای دسته بندی های متنوعی است که به صورت زیر هستند.

  • اسفنج های دانسیته پایین در دسته اسفنج های دانسیته پایین میتوان به اسفنج 12 کیلویی اسفنج 15 کیلویی و اسفنج 17 کیلویی اشاره کرد که اسفنج های سبک واقتصادی تری نسبت به تراکم های دیگر است
  • اسفنج های اچ آرسفنج های اچ آر که معمولا در دانسیته های اسفنج 20 کیلویی اچ آر و اسفنج 30 کیلویی اچ آر و گاهی ابر 40 کیلویی اچ آر قرار دارد از اسفنج معمولی سفت تر بوده و برای مصارفی که اسفنج سفت تر نیاز دارند استفاده میگردد.
  • اسفنج دانسیته بالابرای اشاره به اسفنج های دانسیته بالا  میتوان اسفنج 30 کیلویی اسفنج 35 کیلویی که تراکم بالایی داشته و جنس مخملی دارد و قابلیت کشش در آنها نسبت به دانسیته های پایین تر بهتر است
  • اسفنج های ویژه

 

 

 

 

 

انواع ابر یا اسفنج از لحاض ضخامت

 

ابر یا اسفنج 2 سانتی

ابر یا اسفنج 3 سانتی

ابر یا اسفنج 4 سانتی

ابر یا اسفنج 5 سانتی

ابر یا اسفنج 6 سانتی

ابر یا اسفنج 8 سانتی

ابر یا اسفنج 10 سانتی

 

کاربرد ابر و اسفنج

از این محصول در کارها و صنایع مختلفی استفاده میشود که مهم ترین آنها را که در روزمره ممکن است بیشتر دیده باشید را در ادامه میبیند.

  • از ابر و اسفنج برای ساخت نشیمن مبلمان و صندلی های دارای ابر استفاده میشود.
  • تشک ها را با استفاده از ابر و اسفنج میسازند ( البته تمامی تشک‌ها تنها از ابر و اسفنج ساخته نشدند و در ساختار برخی از آنها فنر وجود دارد )
  • طراحان صندلی و مبلمان‌ها برای ساخت دسته‌های مبل و صندلی از ابر و اسفنج استفاده میکنند.
  • از ابر و اسفنج در صنعت خودرو سازی نیز استفاده میشود و برای ساخت صندلی انواع خودرو ضروری هستند.
  • برای ساخت انواع کوسن ها و بالشت ها به ابر و اسفنج ها نیاز است.

 

 

صنعت و ساختمان آریا مرکز فروش ابر اسفنج