wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

در صنعت و ساختمان آریا با فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس، ما در تلاش هستیم تا محصولات عایق حرارتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در عایق کاری ساختمان هستیم.



ارتباط با ما : دفتر مرکزی انباره ها واقع در استان تهران خراسان رضوی و ..

واحد مشاوره و فروش
051372365761
(3 خط )


کارخانجات واقع در استان های خراسان - اصفهان - تهران
وب سایت
wallusplus.ir

مجموعه کارخانه جات و نمایندگی انواع عایق های صوتی حرارتی برودتی در سطح کشور و خاورمیانه

الاستومری تخم مرغی چیست

در سال های اخیر فوم الاستومری تخم مرغی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده اند تا بتوان علاوه بر کاهش آلودگی صوتی، با چینش عایق های آکوستیک به شکل های مختلف بر زیبایی محل مورد استفاده نیز بیفزاییم اطلاعات بیشتر کاربرد آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

فوم الاستومری تخم مرغی نسوز در دو ضخامت 19 و 25 میلیمتر تولید میگردد :

 

ویژگی الاستومری تخم مرغی چیست

 

۱- ضد حریق و نسوز بودن عایق فوم تخم مرغی ۲- ضد آب بودن فوم پنل ابر شانه تخم مرغی ۳- چسبدار بودن عایق صوتی تخم مرغی ۴-دارای ساختار سلول بسته (جاذب صدای بسیار عالی) ۵- جذب صدای بسیار فوق العاده همراه با برطرف نمودن لرزش و انعکاس صوت و صدای انتقالی باتوجه به ویژگی‌های ذکر شده از عایق شانه تخم مرغی الاستومری علاوه بر عایق صوتی و آکوستیک استودیو ، آمفی تئاتر و… می توان به عنوان عایق صوتی و آکوستیک اتومبیل و عایق صنعتی نیز استفاده نمود.

 

کاربرد الاستومری تخم مرغی چیست

از دیگر موارد کاربرد عایق صوتی (دو رو صاف و شانه تخم مرغی)، می توان به آکوستیک نمودن فضای داخلی خودرو، استودیوهای ضبط صدا و موسیقی، اتاق سرور، اتاق های کنفرانس و آمفی تئاتر، سالن های سینما، منازل مسکونی (کف، سقف، دیوارها، مابین درز و شکاف های دیوار و ...) جلوگیری از سر و صدا و لرزش کانال های گالوانیزه (چسباندن عایق صوتی از بیرون یا داخل) موتورخانه ها (آکوستیک نمودن دستگاه ها و پمپ های موجود در موتورخانه) اتاقک و چاله های آسانسور، سالن های اجتماع، صداگیری داکت های فلزی و دستگاه های تهویه مطبوع (داکت اسپیلت) اتاق های کمپرسور، دیزل ژنراتورها اشاره نمود.

 

قمیت الاستومری تخم مرغی چیست

 

الاستومری تخم مرغی در صنعت و ساختمان آریا