wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

در صنعت و ساختمان آریا با فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس، ما در تلاش هستیم تا محصولات عایق حرارتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در عایق کاری ساختمان هستیم.



ارتباط با ما : دفتر مرکزی انباره ها واقع در استان تهران خراسان رضوی و ..

واحد مشاوره و فروش
051372365761
(3 خط )


کارخانجات واقع در استان های خراسان - اصفهان - تهران
وب سایت
wallusplus.ir

مجموعه کارخانه جات و نمایندگی انواع عایق های صوتی حرارتی برودتی در سطح کشور و خاورمیانه

عایق پشم سنگ لحافی طرف توری دار

 

پشم سنگ توری دار یا بلانکت یک عایق تشکی الیافی پشمی است Rock Wool With Galvanised Wire Mesh که برای حرارت های بالا استفاده و کاربرد دارد. این عایق با توری مرغی یا توری مش روکش و یا پوشیده می شود. این توری مانع از پخش الیاف ها می شود و باعث مقاوم سازی عایق در برابر ضربه ها و در برابر کشش مقاوم می شود.

 

ویژگی عایق پشم سنگ لحافی توری دار


پشم سنگ عایق صوت؛ برودت و حرارت
در مورد ویژگی های پشم سنگ بیشتر بدانید
-ضدبرودت بودن پشم سنگ
دمای تحمل برودت تا زیر 35 درجه
- ضد حریق بودن پشم سنگ:
دمای ذوب تا 1300 درجه بالای صفر..
- مقاومت حرارتی بالا آن:
ترکیبات پشم سنگ از نوع بازالتیک با اکسیدهای دیرگداز است که باعث پایداری این عایق حرارتی در دماهای بالا شده است. این ویژگی عایق پشم سنگ باعث شده که از آن در عایقکاری لوله و تاسیسات صنعتی، عایق کاری کشتی، خانه های سیار، تجهیرات پخت وپز خانگی و ... استفاده شود.
- محدوده دمایی کارکرد پشم سنگ:
محدوده دمایی کارکرد عایق پشم سنگ بین -35 تا 850 درجه سانتیگراد می باشد، که این محدوده بستگی به نوع عایق پشم سنگدارد.
پشم سنگ پتویی : عایق پتویی پشم سنگ یک عایق حرارتی صوتی حیاتی برای صنایع به حساب می آید و عموما جهت عایق کاری ماشین آلات ، تجهیزات صنعتی و لوله های با قطر بالا استفاده می شود. در این نوع عایق پشم سنگ از هیچ نوع عامل پیوندی استفاده نشده است.
- عایق صوتی:
کاهش صدا تا حداقل 40 دسیبل
تامین کننده پشم سنگ در سطح کشور | امکان خرید غیر حضوری و ارسال به تمام کشور تولید و فروش فقط به صورت کلیامکان خرید غیر حضوری و فروش پشم سنگ در تمام نقاط کشور

 

 

 

قیمت عایق پشم سنگ لحافی توری دار

 

عایق پشم سنگ لحافی توری دار در صنعت و ساختمان آریا