wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

در صنعت و ساختمان آریا با فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس، ما در تلاش هستیم تا محصولات عایق حرارتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در عایق کاری ساختمان هستیم.



ارتباط با ما : دفتر مرکزی انباره ها واقع در استان تهران خراسان رضوی و ..

واحد مشاوره و فروش
051372365761
(3 خط )


کارخانجات واقع در استان های خراسان - اصفهان - تهران
وب سایت
wallusplus.ir

مجموعه کارخانه جات و نمایندگی انواع عایق های صوتی حرارتی برودتی در سطح کشور و خاورمیانه

پلی فوم رولی چیست

 

فوم پلی اتیلن که با نام های پلی فوم و فوم رول نیز شناخته می شود یکی از انواع پرکاربرد فوم می باشد. ساختار منحصر به فرد این عایق موجب شده است که امروزه از فوم پلی اتیلن در عایق سازی ( صوتی و حرارتی )، صنایع مبلمان ، تشک سازی ، بسته بندی و... استفاده شود.

 

ویزگی پلی فوم رولی

این رول فوم ها خاصیت جذب صدا ، حرارت و همینطور ممانعت در ورود رطوبت را دارا می باشند. بسیار سبک بوده و در بسته بندی لوله ای بسیار کاربردی و قابل حمل در ابعاد بزرگ می باشند.

 

 

ضخامت پلی فوم رولی

 

ضخامت پلی فوم رولی از 1 تا 30 میلیمتر قابل تولید است.

 

ابعاد پلی فوم رولی

 

عرض تمام فوم ها در ضخامت های مختلف 100 سانتی متر است

 

قیمت پلی فوم رولی

در دنیای امروزی، استفاده از پلی فوم رولی به عنوان یکی از مواد ساختمانی و دکوراتیو بسیار معمول است. این ماده چند منظوره با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، از جمله سبکی، انعطاف پذیری و عایق بودن، بورقوردکردن و ضربه گیری را فراهم می‌سازد. اما در زمان انتخاب و خرید پلی فوم رولی، بسیاری از افراد با مشکلاتی مانند تنوع گسترده در انواع و اندازه‌ها، کیفیت مواد و قیمت‌های مختلف روبرو می‌شوند. اگر به دنبال راهنمای کاملی برای خرید بهتر پلی فوم رولی هستید، در این مقاله تمام جوانب مهم مربوط به قیمت، کیفیت و انتخاب بهتر این ماده را بررسی خواهیم کرد.

 

پلی فوم رولی در صنعت و ساختمان آریا
 

پلی فوم رولی یک جزء اساسی در صنایع مختلف و صنعت ساختمان است که به دلیل خواص منحصر به فرد و کاربردهای گسترده‌اش، توانایی ارائه حلقه‌های عالی برای مصارف مختلف را دارد. این مصالح چندمنظوره با وزن سبک، عایق بودن، و مقاومت در برابر رطوبت و شرایط محیطی، بهترین گزینه برای استفاده در صنایع ساختمانی و تولیدات مختلف می‌باشند. این مقاله با بررسی کاربردها و مزایای پلی فوم رولی در صنعت و ساختمان آریا، شما را با این ماده چندکاره آشنا می‌کند و نحوه استفاده از آن در پروژه‌های مختلف را بررسی می‌کند.