wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

در صنعت و ساختمان آریا با فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس، ما در تلاش هستیم تا محصولات عایق حرارتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در عایق کاری ساختمان هستیم.



ارتباط با ما : دفتر مرکزی انباره ها واقع در استان تهران خراسان رضوی و ..

واحد مشاوره و فروش
051372365761
(3 خط )


کارخانجات واقع در استان های خراسان - اصفهان - تهران
وب سایت
wallusplus.ir

مجموعه کارخانه جات و نمایندگی انواع عایق های صوتی حرارتی برودتی در سطح کشور و خاورمیانه

عایق پشم سنگ لحافی فویل دار

عایق پشم سنگ لحافی فویل دار، یا فنوفلت نوعی عایق پشم سنگ رزین دار است که به صورت رول یا قطعه ای، لحافی و با پوشش های آلومینیوم و کاغذ کرافت بر اساس نیاز مشتری در دانسیته های گوناگون توسط شرکت پشم سنگ آسیا تولید و به بازار عرضه می گردد. پشم سنگ پتویی، پشم سنگ تخته ای و پشم سنگ لوله ای همه محصولات اصلی مصالح ساختمانی هستند.

 

 

ویژگی عایق پشم سنگ لحافی فویل دار

عایق پشم سنگ با فویل دار یکی از نوعی عایق‌های پیشرفته است که در ساختمان‌ها به کار می‌رود. این نوع عایق به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک راهکار پرکاربرد و موثر برای حفظ حرارت و کاهش هزینه‌های انرژی شناخته می‌شود. در این مقاله، ویژگی‌های برجسته عایق پشم سنگ لحافی فویل دار را بررسی خواهیم کرد و نحوه استفاده از آن در ساختمان‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

قیمت عایق پشم سنگ لحافی فویل دار

 

موضوع عایق پشم سنگ لحافی فویل دار یکی از موضوعات مهم در زمینه ساخت و ساز و انرژی صرفه‌جویی است. با افزایش قیمت انرژی، استفاده از عایق‌های حرارتی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. عایق پشم سنگ با ویژگی‌های حرارتی و صوتی بسیار مناسب، با حفظ محیط زیست و ارزانی هزینه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساختمان‌های مدرن است. این مقاله به بررسی قیمت عایق پشم سنگ لحافی فویل دار و مزایا و معایب آن می‌پردازد تا به شما کمک کند تصمیم خود را با اطلاعات کافی بگیرید.

 

عایق پشم سنگ لحافی فویل دار در صنعت و ساختمان آریا

 

عایق پشم سنگ لحافی با فویل دار، یکی از محصولات بسیار موثر در صنعت و ساختمان است که باعث کاهش هزینه‌های انرژی و افزایش راحتی در منازل و ساختمان‌ها می‌شود. این نوع عایق با استفاده از پشم سنگ طبیعی که خواص عایقی بسیار عالی دارد، در کنار فویل دار که ویژگی‌های مانع انتقال حرارت و رطوبت را داراست، بهترین جایگزین برای حفظ دمای مطلوب در داخل ساختمان می‌باشد. این مقاله به بررسی کاربردها و خواص ویژه این نوع عایق در صنعت و ساختمان پرداخته و نقش آن در بهبود کیفیت زندگی و محیط زیست را بررسی می‌کند.