wallus

تامین کننده طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

تامین کننده طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

در صنعت و ساختمان آریا با فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس، ما در تلاش هستیم تا محصولات عایق حرارتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در عایق کاری ساختمان هستیم.


برخی از محصولات این مجموعه به شرح ذیل است :

ورق یونولیت

ارتباط با ما : دفتر مرکزی انباره ها واقع در استان تهران خراسان رضوی و آذربایجان غربی
واحد مشاوره و فروش
051372365761
(3 خط )



کارخانجات واقع در استان های خراسان - اصفهان - تهران
وب سایت
wallusplus.ir

مجموعه کارخانه جات و نمایندگی انواع عایق های صوتی حرارتی برودتی در سطح کشور و خاورمیانه

کارخانه ورق یونولیت در تهران

در ابتدا، امیدواریم این وبلاگ اطلاعات ارزشمندی در مورد پیشنهادات استثنایی مجتمع ساختمانی و صنعت آریا، کارخانه برتر ورق یونولیت در تهران ارائه کرده باشد. با طیف قابل توجهی از ورق‌های یونولیت که در ضخامت‌ها و چگالی‌های متناسب با نیازهای خاص شما در دسترس هستند، ما به ارائه محصولات باکیفیت که برای کاربردهای مختلف پاسخ می‌دهند اختصاص داده‌ایم. اگرچه امکان خرید حضوری وجود ندارد، اما فرآیند سفارش بی‌وقفه ما از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند تلگرام، روبیکا و ایتا اتصال و ثبت سفارش‌های شما را آسان‌تر از همیشه می‌کند. علاوه بر این، ما تحویل کارآمد را از طریق سیستم های حمل و نقل مختلف تضمین می کنیم، بنابراین شما می توانید کالاهای خود را به سرعت و با سهولت دریافت کنید. برای هرگونه سوال یا سفارش، دریغ نکنید با محموعه وب سایت وال آس پلاس تماس بگیرید - ما اینجا هستیم تا از پروژه های شما در هر مرحله پشتیبانی کنیم! از خواندن شما متشکریم، و ما مشتاقانه منتظریم تا به زودی با شما همکاری کنیم!

 

 

ویژگی ورق یونولیت

 

در پایان، ورق‌های یونولیت تطبیق‌پذیری و سفارشی‌سازی بی‌نظیری را با ضخامت‌های 1 تا 100 سانتی‌متر و تراکم‌های 7 تا 25 ارائه می‌دهند و طیف وسیعی از نیازهای صنعتی و طراحی را برآورده می‌کنند. چه به دنبال تقویت ساختاری، بهبود عایق یا ایجاد طرح‌های زیبایی شناختی باشید، ورق‌های یونولیت می‌توانند مطابق با نیازهای خاص شما طراحی شوند. ما از شما دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه راه حل های قابل تنظیم ما می توانند برای پروژه های شما مفید باشند، با ما تماس بگیرید. فرصت استفاده از ویژگی های منحصر به فرد ورق های یونولیت را از دست ندهید - همین امروز با مجموعه وب سایت وال آس پلاس تماس بگیرید و بیایید با هم احتمالات را بررسی کنیم!

 

 

چکالی ورق یونولیت

 

کاربرد ورق یونولیت