wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

معرفی طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

در صنعت و ساختمان آریا با فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس، ما در تلاش هستیم تا محصولات عایق حرارتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در عایق کاری ساختمان هستیم.



ارتباط با ما : دفتر مرکزی انباره ها واقع در استان تهران خراسان رضوی و ..

واحد مشاوره و فروش
051372365761
(3 خط )


کارخانجات واقع در استان های خراسان - اصفهان - تهران
وب سایت
wallusplus.ir

مجموعه کارخانه جات و نمایندگی انواع عایق های صوتی حرارتی برودتی در سطح کشور و خاورمیانه

ورق میکا چیست

 

با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد، میکا یکی از مواد معدنی محبوب در صنایع مختلف است. این ماده با ساختار لایه ای، شامل سیلیکات ها، آلومینیوم، منیزیم، آهن و اکسید تیتانیوم است. ورق میکا به دلیل خصوصیات بسیار خوبی که دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. این خصوصیات شامل مقاومت در برابر دمای بالا، عایق حرارتی، عایق الکتریکی، مقاومت در برابر خوردگی، سبکی و مقاومت در برابر شعله های آتش است. در این مقاله، با استفاده از میکا، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از این ماده برای بازیابی و استفاده مجدد از قطعات قدیمی مبلمان و دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.

 

 

ویژگی ورق میکا

ورق میکا یکی از مواد بسیار متنوع و کاربردی در صنایع مختلف است. با توجه به خواص بی‌نظیری که دارد، می‌توان گفت که ورق میکا یکی از بهترین مواد برای استفاده در شرایط خاصی مانند دماهای بالا، عایق حرارتی و الکتریکی، مقاومت در برابر خوردگی، سبکی و مقاومت در برابر شعله‌های آتش می‌باشد. این ورق علاوه بر اینکه در صنایع خودروسازی، هوافضا، الکترونیک و نیروگاه‌ها به کار می‌رود، در صنایع پزشکی، نظامی و غیره نیز استفاده می‌شود. در این مقاله، به بررسی کاربردهای ورق میکا در صنایع مختلف خواهیم پرداخت و خصوصیات منحصر به فرد این ماده را بررسی می‌کنیم.

 

 

ابعاد ورق میکا 

 

ابعاد ورق میکا 100*60 سانتی متر است

 

ضخامت ورق میکا

 

ضخامت ورق میکا 0.5 میلیمتر است 

 

وزن ورق میکا

 

وزن هر ورق میکا حدودا 612 گرم است 

 

 

قیمت ورق میکا

قیمت ورق میکا بر حسب هر برگ است و جهت استعلام قیمت ورق میکا با کارشناسان مجموعه صنعت و ساختمان آریا همراه باشید.

 

ورق میکا در صنعت و ساختمان آریا