wallus

تامین کننده طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

تامین کننده طیف بزرگی از محصولات به روز حوزه صنعت و ساختمان

wallus

در صنعت و ساختمان آریا با فروشگاه اینترنتی وال آس پلاس، ما در تلاش هستیم تا محصولات عایق حرارتی پیشرو در بازار را برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز ایران و حتی خاورمیانه پیدا و تهیه کنیم. تیم ما تجربه گسترده ای در تولید و توزیع مواد عایق با کیفیت عالی دارد. با تمرکز بر اطمینان از رضایت 100% هر مشتری، ما متعهد هستیم که در خط مقدم آخرین نوآوری ها و روندها در مصالح ساختمانی باقی بمانیم.

صنایع ساختمانی عمرانی، تجاری و صنعتی دائماً در حال تغییر هستند زیرا انتظارات مصرف‌کننده، مقررات و فناوری‌های جدید تقاضاها را در زمینه پایداری، کارایی هزینه، مقاومت در برابر آتش و الزامات عملکرد صوتی و بهره‌وری انرژی افزایش می‌دهند. مشارکت ما با ارگان های مختلف صنعت وساختمان، که بخش تحقیق و توسعه خود را دارد، به این معنی است که ما همیشه در خط مقدم پیشرفت های جدید در عایق کاری ساختمان هستیم.


برخی از محصولات این مجموعه به شرح ذیل است :

ورق یونولیت

ارتباط با ما : دفتر مرکزی انباره ها واقع در استان تهران خراسان رضوی و آذربایجان غربی
واحد مشاوره و فروش
051372365761
(3 خط )



کارخانجات واقع در استان های خراسان - اصفهان - تهران
وب سایت
wallusplus.ir

مجموعه کارخانه جات و نمایندگی انواع عایق های صوتی حرارتی برودتی در سطح کشور و خاورمیانه

 

فوم پلی اتر یورتان چیست

 

فوم پلی اتر یورتان به دلیل انعطاف پذیری فوق العاده و توانایی حفظ یکپارچگی ساختاری تحت استفاده مداوم مورد تحسین قرار می گیرد. فوم های ما که در سایه های خاکستری و سفید موجود است، برای پشتیبانی از نیازهای خاص شما سفارشی شده اند.

 

 

ویژگی فوم پلی اتر یورتان

 

جزئیات مواد اولیه فوم پلی اتر یورتان:


فوم های پلی اورتان فوق العاده همه کاره هستند. این در بسیاری از برنامه ها برای ارائه حفاظت، پشتیبانی، راحتی و ایمنی استفاده می شود. فوم پلی اورتان با وزن سبک، انعطاف پذیری، بوی کم و مقاومت بالا در برابر کپک مشخص می شود. در مقایسه با استر، پلی‌اورتان‌های مبتنی بر اتر انعطاف‌پذیرتر، در محیط‌های مرطوب بهتر و مقرون به صرفه‌تر تولید می‌شوند. فوم‌های اتری ساختار سلولی بزرگ‌تری نسبت به استر دارند که جریان هوا و نفوذپذیری رطوبت بیشتری را ممکن می‌سازد.

 

ضخامت فوم پلی اتر یورتان

 

 

ایعاد فوم پلی اتر یورتان

 

 

چگالی فوم پلی اتر یورتان

 

 

قیمت فوم پلی اتر یورتان

 

 

 

کاربرد فوم پلی اتر یورتان چیست

 

 

کاربردها شامل صندلی خودرو، بسته بندی نمایشگر و کوسن، واشر، اقلام خرده فروشی، بسته بندی پزشکی و محافظ می باشد.

درخواست نقل قول
خرید مستقیم

فوم یورتان برای چه مواردی استفاده می شود؟
فوم پلی اورتان انعطاف پذیر به عنوان بالشتک برای انواع محصولات مصرفی و تجاری از جمله ملافه، مبلمان، فضای داخلی خودرو، زیر فرش و بسته بندی استفاده می شود.

 

 

 

 

سایر جستارها :

 

تفاوت فوم پلی اتیلن و فوم یورتان چیست؟
فوم پلی اورتان به طور کلی برای پروژه هایی که نیاز به بالش و عایق دارند ترجیح داده می شود، در حالی که فوم پلی اتیلن به دلیل ویژگی های محافظ و مقاومت در برابر رطوبت انتخاب می شود.

 

آیا پلی اتر یورتان همان پلی اورتان است؟
دو نوع اصلی پلی اورتان وجود دارد - پلی استر و پلی اتر. هر دو در بسیاری از کاربردهای صنعتی مفید هستند. هر دو الاستومر یورتان هستند.